ترفند های افزایش فروش در اینستاگرام

۱۰ بازديد

فروش محصولات پیج خود را در اینستاگرام بالا ببرید

همه ی صاحبان کسب و کار در سراسر جهان از اینستاگرام برای بهبود وضعیت کاری خود استفاده می کنند – این رقم منطقی است اگر شما در نظر بگیرید که ۸۰٪ از افراد در پیج های مشاغل را دنبال می کنند. اما بسیاری از مشاغل وجود دارند که هنوز نتوانسته اند از آنچه اینستاگرام ارائه می دهد بهره ببرند. اگر بیزینس شما به این گروه تعلق دارد ، خوشحال خواهید شد که بدانید دستیابی به نتایج عالی با اینستاگرام آنچنان که فکر می کنید پیچیده نیست.

در این وبلاگ ، ما می خواهیم راه های موفقیت را با اینستاگرام به عنوان یک کسب و کار بررسی کنیم. ما علاوه بر برخی از مفاهیم سطح بالاتر که می خواهید به خاطر بسپارید ، به برخی از استراتژی های بازاریابی Instagram که می توانید از آنها استفاده کنید ، خواهیم پرداخت. در پایان این پست ، خواهید فهمید که چگونه اینستاگرام می تواند به کسب و کار شما کمک کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کند و درآمد بیشتری در این راه کسب کند.

چگونه فروش محصولاتمان را در اینستاگرام بالا ببریم؟_ فروش در اینستاگرام

#buy_follower #buylike #flw1

محتوای با کیفیت تمرکز می خواهد!

شما باید ایجاد محتوای با کیفیت بالا را بیش از همه در اولویت قرار دهید. تصاویر ارسال شده در اینستاگرام ۲۳٪ بیشتر از Facebook مشارکت دارند – اما فقط درصورتی که محتوای شما از استاندارد بالایی برخوردار باشد قادر به تجربه این موضوع خواهید بود. برای تولید محتوای خود و انتشار عکس های خود از بهترین کیفیت و بهترین لوکیشن استفاده کنید.

سعی کنید عکس های خود محصول را ارائه دهید ؛ با این کار هم اعتماد فالوورهای شما جلب میشود هم ترفندهای عکاسی و راه و روش ارائه ی محصول را به خوبی یاد خواهید گرفت. اگر تجربه چندانی با اینستاگرام (حتی به عنوان یک کاربر غیر تجاری) ندارید ، ممکن است بخواهید آن را تغییر دهید و نحوه کار بستر را از دید مشتریان بالقوه بهتر درک کنید. بنابراین ، اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید

یک حساب Instagram ایجاد کنید.

حتماً شرکتهایی را که در سیستم عامل فعال هستند نیز دنبال کنید. با انجام این کار ، شما قادر خواهید بود آنچه را که در رابطه با پرونده تجاری اینستاگرام کار می کند و انجام نمی دهد ، از نزدیک مشاهده کنید. اگر با موردی روبرو شدید که توجه شما را به خود جلب می کند ، حتماً آن را از تصویر بگیرید. سپس می توانید هنگام ایجاد محتوای خود از این تصاویر به عنوان الهام استفاده کنید. ویژگی نسبتاً جدیدی در اینستاگرام است. این ویژگی به شما امکان می دهد محتوای ویدئو و تصویر را در قالب نمایش اسلاید به اشتراک بگذارید.

محتوای ویدئویی معمولاً کمتر از ۳۰ ثانیه است و محتوای به اشتراک گذاشته شده از طریقه Instagram Story ظرف ۲۴ ساعت از بین می رود. با استفاده از Instagram Stories، می توانید انواع مختلفی از محتوا را که تاکنون توضیح داده ایم ترکیب کنید. از آنجا که فقط ۲۴ ساعت طول می کشد ، نیازی نیست که محتوایی که برای Instagram Stories استفاده می کنید به اندازه آنچه معمولاً پست می کنید صیقل داده شود. با این حال ، این لزوما چیز بدی نیست.

از آنجا که استوری های اینستاگرام احساسی غیررسمی نسبت به آنها دارند ، از آنجا که مردم احساس می کنند چیزی “واقعی” را تجربه می کنند ، تعامل تمایل بیشتری دارد.
اگر وقت ندارید که دائماً محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید ، Instagram Stories می تواند به شما کمک کند پیروان خود را در زمان پایین آمدن محتوای خود دنبال کنید.

با فالوورها درگیر شوید!

هنگام استفاده از اینستاگرام یا هر پلتفرمی برای این موضوع ، مهم است که زمانی را صرف تعامل با مخاطبان خود کنید. این به مخاطب شما کمک می کند احساس ارزشمندی کند ، و این احتمال را افزایش می دهد که آنها در مورد محتوای آینده بررسی کنند و آن را دوست دارند یا نظر می دهند. ساده ترین راه برای جلب مخاطب خود ، پاسخ دادن به نظراتی است که افراد در خبرنامه شما گذاشته اند. یک “تشکر” ساده می تواند تا حد زیادی به شما نشان دهد که از نظر آنها قدردانی می کنید. پاسخ به سوالاتی که توسط مخاطبان شما باقی مانده است نیز یک روش عالی برای تعامل است.

یکی از راحت ترین و سریع ترین روش های ایجاد تعامل با فالوور هایتان، استفاده از  خرید ربات اینستاگرام می باشد. سایت فالووان درباره  ربات اینستاگرام چیست بطور کامل در این باره صحبت کرده است.

follower buy sell

از اهمیت حفظ نام تجاری سازگار قدردانی کنید!

ممکن است فکر کنید که من قبلاً در مورد محتوای با کیفیت بالا بحث کردم و در مورد اهمیت مارک تجاری صحبت کردم. با این حال ، موضوع مارک تجاری فقط به کیفیت محتوای شما مربوط می شود. مارک تجاری به هر جنبه از حساب Instagram شما مربوط می شود. سبک تصاویر ، زیرنویس های مورد استفاده شما و دفعات ارسال مطالب ، همگی در برند شما نقش دارند. اگر می توانید یک سبک منحصر به فرد برای نمایه خود ایجاد کنید ، و اگر با آن سبک سازگار باشید ، تولید آگاهی از برند آسان تر می شود – به خصوص اگر و هنگامی که محتوای شما به اشتراک گذاشته می شود.

حساب Oreo Instagram یک نمونه عالی از این است که چگونه می توانید یک سبک تجاری ثابت را به نمایش بگذارید.

یک مارک منحصر به فرد ، که به طور مداوم به تصویر کشیده می شود ، همچنین به شما کمک می کند تا یک نمایه اینستاگرام ایجاد کنید که به طور طبیعی مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. این امر جذب انواع فالوورهای مناسب را آسان تر می کند و به راحتی می توانید از بازاریابی اینستاگرامی خود بازدهی کسب کنید.

بازاریابی تأثیرگذار چطور میتواند کمک کننده باشد؟

در حال حاضر بازاریابی اینفلوئنسر روند بزرگی است و اینستاگرام امکان استفاده از مشاغل را آسان می کند. یک کمپین بازاریابی اینفلوئنسر شما را ملزم می کند سایر حساب های اینستاگرام را پیدا کنید که مایل به پرداخت در ازای تبلیغ برند شما هستند. این کار معمولاً در قالب یک پست حمایت مالی انجام می شود. بازاریابی اینفلوئنسر می تواند منجر به بازگشت سرمایه (ROI) بالا شود و نمودار نشان داده شده در زیر در نشان دادن این واقعیت بسیار عالی عمل می کند.

وقتی افراد روی تبلیغات آگاهی از نام تجاری کلیک می کنند ، ممکن است از نمایه اینستاگرام شما استفاده شود تا بتوانند هنگام ارسال محتوای آینده ، حساب شما را دنبال کنند و به روزرسانی دریافت کنند.این با بردن به صفحه محصول متفاوت است.

#robat #instagram

مسابقه برای پیج خود بسازید!

مسابقات یکی دیگر از راه های موفقیت کسب و کارها با اینستاگرام است. آنها به شما کمک می کنند تا سطح تعامل را بهبود بخشید و در عین حال فرصتی برای پاداش دادن به پیروان خود خواهید داشت. انواع مختلفی از مسابقات وجود دارد که می توانید اجرا کنید. یکی از موارد دلخواه من بخشیدن است.ممکن است از کسی بخواهید که عکس را زیرنویس کند و سپس بتوانید بهترین عنوان را پاداش دهید.

یا ممکن است از مردم بخواهید که با استفاده از محصول شما عکسی از آنها بارگذاری کنند و کسی که بهترین عکس را دارد جایزه را دریافت کند. در صورت اجرای صحیح ، مسابقات مختلفی از این دست توانایی اشتراک گسترده را دارند. قرار گرفتن در معرض شما که می توانید در نتیجه یک بخشش به دست آورید ، اغلب از قیمت کالایی که می دهید بیشتر است.

این امر خصوصاً درصورتی وجود دارد که آن را با آنچه در غیر این صورت می توانید با استفاده از یک کمپین تبلیغاتی پولی به دست آورید مقایسه کنید.

ارسال خودکار

مشاغل وقتی با پست اینستاگرام و به طور مداوم پست می گذارند ، بهترین نتیجه را می گیرند. با این حال ، مشکل این است که برای حفظ یک رژیم دقیق ارسال پیام ممکن است زمان زیادی صرف شود – زمانی که ممکن است برای سایر جنبه های کسب و کار خود صرف کنید.
برای غلبه بر این مسئله ، می توانید از راه حل هایی استفاده کنید که روند ارسال مطالب را برای شما به صورت خودکار انجام دهند.
این راه حل ها را با محتوای مورد نظر خود بارگیری کنید ، مثلاً هفته ای یک بار ، و آنها می توانند از برنامه ارسال پست اینستاگرام شما مراقبت کنند – این امر باعث می شود شما روی چیزهای دیگر تمرکز کنید. اگرچه گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد ، شاید بافر بهترین راه حل برای حل این مشکل باشد.

نموداری که در پایین مشاهده میکنید میزان فروش محصولات در ماه های ۱۳۹۹ است:

نمودار فروش

نتیجه گیری:

اگرچه ممکن است در استفاده از اینستاگرام برای رونق کسب و کار خود تازه وارد باشید ، پس از خواندن این پست ، اکنون باید درک خوبی از نحوه شروع کار داشته باشید.
اشکالی ندارد اگر برای شروع تلاش کنید. هنگامی که شروع به پیاده سازی برخی از ایده هایی که در این پست به آنها پرداخته ایم می کنید ، درک بیشتری از آنچه در مورد اینستاگرام برای کسب و کار شما مفید است و نمی تواند داشته باشد ، بیشتر می شود.

محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید. مخاطبان خود را درگیر کنید. با اینفلوئنسرها تماس بگیرید ، تبلیغات اینستاگرام ایجاد کنید و چند مسابقه برگزار کنید. همه این فعالیت ها می توانند به شما در ایجاد حضور بهتر در اینستاگرام کمک کنند.
در مورد استفاده از اینستاگرام به عنوان مشاغل ، چه چیزی بهترین نتیجه را پیدا کرده اید؟

تیم فالووان در کنار شماست تا زمانی که شما بتوانید به بالاترین نتیجه از اینستاگرام باشید و بتوانید در فضاهای مجازی فروش خود را انبوه سازید!

 

روش های بالا بردن امنیت پیج اینستاگرام

۱۵ بازديد

چگونه خودمان امنیت پیج خود را تامین کنیم؟ امروز قصد داریم در این مقاله برای شما روش های افزایش امنیت پیج را توضیح دهیم. برای یادگیری این موارد حتما تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چگونه خودمان امنیت پیج خود را تامین ببریم؟ بالا بردن امنیت پیج

#flw1 #hack #instagram

این روز ها اینستاگرام محبوب ترین شبکه اجتماعی فیلتر نشده در ایران است که هر روز بین ایرانیان محبوب تر می شود. با وجود همه ی این محبوبیت زیاد، جنجال و اتفاق عجیب و غریبی که داخل اینستاگرام هست، مسئله امنیت و حریم خصوصی بیشتر از همیشه مورد توجه قرار می گیرد. همه ی این اتفاقات باعث شده اند تا شغل هایی مثل تامین کننده امنیت اینستاگرام و شبکه های اجتماعی ، هکرهای اینستاگرام و….به وجود بیاید. این افراد با ادعاهایی مثل تامین امنیت پیج اینستاگرام یا بازگردانی پیج هک شده و….فعالیت می کنند و مبالغ زیادی را از این بابت دریافت میکنند. اما واقعا این ادعا ها چقدر معتبر هستند؟!

امنیت پیج اینستاگرام چیست؟

امروزه با توجه به افزایش محبوبیت این شبکه مجازی، و اضافه شدن کاربران جدید در هر لحظه، مسئله امنیت مهم می شود. افراد مشهور مانند سلبریتی ها همیشه نگران امنیت پج خود هستند. چرا که امنیت پیج های این افراد نسبت به سایر کاربران حساس تر است. این امنیت یعنی جلوگیری از هک شدن، دسترسی شخص سوم به پیج و… . برای جلو گیری از هک شدن و موارد این چنینی روش های زیادی وجود دارد. تمامی این روش ها نیز توسط خود شما قابل انجام است.

آیا بدون داشتن مسئول امنیت اینستاگرام حساب کاربری ما با مشکل مواجه می شود؟

اولین سوال این است که مسئول امنیت پیج کیست؟

هیج جای دنیا بجز ایران، هیچ شغلی به اسم تامین کننده ی امنیت اینستاگرام یا شبکه اجتماعی دیگری وجود ندارد. به ابن صورت که شما اجازه دسترسی پیج خودتان را به شخص دیگری بدهید. دست کم برای کسی که ازحداقل سواد رسانه ای کاربری در اینترنت و فضای مجازی برخوردار باشد. اینستاگرام هم مثل باقی سرویس های دیگر مثل ایمیل و فیسبوک میماند وکاربر هیچ کنترلی روی آن ندارد و فقط مصرف کننده ی آن سرویس هستند. در نهایت باید نکات امنیتی را رعایت کنید تا امنیت اکانت شما به خطر نیوفتد.

در حقیقت کاری که این افراد انجام میدهند این است که، از شما پسورد و ایمیل اکانتتان را می گیرند. سپس با ایمیل خود وارد اکانت شما میشوند. یک پسورد قوی انتخاب می کنند. در نهایت هم یک تایید هویت دو مرحله ایی انجام می دهند و تمام!!! این تمام کاری است که این افرا انجام می دهند. در واقع خود اینستاگرام هیچ قانون و مکانیزمی به جز رعایت چند مورد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت برای بالا بردن امنیت ارائه نداده است.

تامین کنندگان امنیت اینستاگرام و هکرهای مجازی واقعا چه کاری انجام میدهند؟

security instagram

فرض کنید شما یک بلاگر هستید یا یک سلبریتی بی اطلاع که متوجه می شوید باقی بلاگرها در بیو پروفایل خود نوشته اند مسئولیت امنیت پیج صفحه اینستاگرام خود را به عهده ی شخص یا تیمی قرار داده اند؛ بعد این فکر به ذهنتان میاید که اینستاگرام یک شبکه اجتماعی نا امن با دنیایی از هکر های بی رحم که هر لحظه ممکن است امنیت شما را تهدید کنند، این باعث می شود شما احساس نیاز به یک تامین کننده امنیت در پیج خود کنید.

هکرها چه می کنند؟

چرا هکر ها به صفحه کاربران در اینستاگرام حمله می کنند؟ این افراد دلایل متعددی برای این کار خود دارند. یکی از آن این است که می خواهند وارد اکانت نزدیکان و آشنایان خود شوند تا نحوه رفتار آن ها در فضای مجازی را تحت نظری بگیرند. بعضی افراد هم هستند که از طریق اکانت خود در اینستاگرام کسب درآمد می کنند. پس اگر هک شوند حاضرند برای پس گرفتن صفحه خود هزینه کنند. لازم است چند نکته را در مورد هک به شما توضیح دهیم. اولین موردی که وجود دارد این است که افراد سلبریتی و مشهور بیشتر در معرض این حملات هستند. انگیزه هکر ها چیست؟ می دانند که یک بازیگر هزینه لازم را برای پرداخت و پس گرفتن اکانتش دارد. پس یکی از هدف های این افراد سلبرییتی ها هستن.

نکته دوم این است که معمولا زمانی که شما را هک می کنند با نشان دادن یک عکس به شما، می گویند به مخاطبان شما دسترسی دارند و این عکس را پخش می کنند. نترسید!!! تکنولوژی آنقدر پیشرفته نشده که یک نفر با وارد شدن به اکانت اینستاگرام شما بتواند وارد گالری شما شود و یا به مخاطبانتان دسترسی پیدا کند. شاید با هک تلگرام و یا واتس اپ بتوانید این کار را انجام دهید. اما اینستاگرام نه. در حقیقت اگر یک اکانت هک شود، هکر فقط می تواند صفحه شما را دست کاری کند یا نهایتا باعث بسته شدن اکانت شما شود. که اگر فقط یک اکانت شخصی باشد مشکلی ندارد می توانید اکانت جدید نصب کنید.

۱۰ نکته برای جلوگیری از بسته شدن پیج اینستاگرام

روش های هک کردن

برای هک کردن هر اکانت روش های مختلفی وجود دارد که به طور مختصر به آن ها اشاره می کنیم.

  • هک از طریق پسورد:  هک از این طریق توسط برنامه ها و نرم افزار های کرک صورت می گیرد. معمولا پسورد های ساده مانند ۱۲۳۴ و از این قبلیل پسورد ها خیلی راحت کرک می شوند.
  • حملات فیشینگ: فیشینگ چیست؟ هکر با ساخت یک اکانت جعلی به شما پیام می دهد که برای تکمیل یک سری اطلاعات باید کلیک کنید. زمانی که شما پسورد، ایمیل و اطلاعات شخصی خود را در اختیار هکر قرار دادید، به راحتی اکانت شما در دسترس او خواهد بود.
  • هک با استفاده از کلاگر: یکی دیگر از روش های هکر ها برای هک این است که با نصب بدافزار  Key Logger روی گوشی یا سیستم شما، اطلاعات شما را دریافت میکند. آن هارا یک فایل می کند و برای هکر ارسال می کن.
  • هک از طریق سایت های افزایش فالوور: همیشه افرادی هستند که برای افزایش فالوور از سایت هایی که این کار را انجام می دهند استفاده می کنند. در این میان سایت هایی وجود دارد که می گویند برای این کار باید اطلاعات خود را وارد کنید. زمانی که شما نام کاربری و پسورد خود را وارد کردید، آن ها به اکانت شما دسترسی پیدا می کنند. البته سایت های معتبر زیادی برای افزایش فالوور واقعی وجود دارد. باید برای این کار دقت لازم را به خرج دهید.

خب تا اینجا به معرفی هکر و کارهایی که می توانند برای هک شما انجام دهند اشاره کردیم. در ادامه به راه های افزایش امنیت می پردازیم.

بالا بردن امنیت صفحه

شخصی سازی اکانت

اولین موردی که وجود دارد، پرایوت کردن صفحه شما است. اگر شما یک صفحه شخصی برای فعالیت های خودتان دارید. واجب است که از قسمت تنظیمات، صفحه خود را در حالت پرایوت قرار دهید. با این کار از دسترسی افراد سو استفاده گر از عکس های شخصی و مطالبتان جلوگیری می کنید.

رمز عبور قوی

مورد بعدی استفاده از پسورد قوی برای اکانت شما است. برای این کار از ترکیب اعداد و حروف استفاده کنید. هرگز پسورد خود را سیو نکنید. سعی کنید تا حد امکان پسورد خود را یک رمز ثابت نگذارید. یعنی پس از مدتی آن را عوض کنید.  اگر دارای چند حساب کاربری در اینستاگرام هستید، از یک پسورد مشترک برای همه اکانت ها استفاده نکنید. اگر این کار را کنید، با لو رفتن پسورد یکی از اکانت های شما، سایر اکانت ها هم به خطر می افتند. این موارد گفته شده در مورد انتخاب رکز عبور، در بالا رفتن امنیت اکانت شما خیلی موثر است و مانع هک توسط هکر های تازه کار می شود.

کنترل فعالیت ها

سومین مسئله مهم، این است که از قسمت تنظیمات اکانت خود وارد قسمت  Security شوید. سپس با انتخاب گزینه Login activity، مروری بر فعالیت های وارد بر اکانت خود داشته باشید. یعنی مکان هایی که از آن وارد اکانت خود شده اید. اگر در این قسمت ورودی دیدید که نمیشناختید، فورا Log out کنید.

تگ شدن در عکس ها

حتما با این مورد مواجه شده اید که نوتیفیکیشن تگ و یا منشن شدن برای شما می آید. که به این معنی است که یک نفر آی دی شما را در زیر یک عکس یا استوری منتشر کرده. اگر شما نخواهید اجازه این کار را به همه بدهید کافی است مراحل زیر را طی کنید.

  • وارد قسمت پروفایل خود شوید.
  • انتخاب گزینه Photos of You
  • کلیک روی آیکن منو در گوشه سمت راست بالا و فعال کردن گزینه  Manually approve tags

تایید دو مرحله ایی هویت

تایید هویت دو مرحله ایی از مهم ترین نکات در بالا بردن امنیت اکانت شما است. شما با فعال کردن این مورد، حتی اگر شخصی رمز شما را پیدا کند، تا زمانی که این کد را وارد نکند اکانت شما قابل دسترسی نخواهد بود.  از طریق انجام مراحل زیر این قابلیت را فعال کنید.

  • settings
  • انتخاب Factor Authentication از بخش  Security، Two-
  • انتخاب Get satarted
  • انتخاب Authentication App

با انجام مراحل بالا، اینستاگرام برای شما یک کد ارسال می کند. شما برای وارد شدن به اکانتتان باید پس از وارد کرد پسورد، این کد تایید هویت را نیز وارد کنید.

امنیت پیج

جمع بندی

هدف ما از ارائه این مقاله به شما این بود که بدانید شخصی به نام مسئول امنیت پیج در اینستاگرام وجود ندارد. افرادی با این عنوان قصد دریافت هزینه از شما را دارند. در حالی که خودتان با روش های گفته شده می توانید مانع از هک شدن اکانت خودتان کنید.

اگر می خواهید در پیج اینستاگرام خود پیشرفت داشته باشید می توانید از خدمات ما نظیر خرید ربات اینستاگرام، خرید فالوور ارزان و… بهره مند شوید.